Velika je sreća kada se iz prve u torbi uhvatimo za potrebno. Ručna torba jeste i naša druga kuća. Sve što je potrebno svakog dana se nalazi u njoj. Dešava se često da imamo osećaj kao da u njoj tražimo „iglu u plastu sena“. Ulažemo veliki napor da bi pronašli potrebnu stvar kada nam u određenom trenutku zatreba. Većina žena se susreće sa ovim problemom, složićete se sa mnom.
Kako da sprečimo nerviranje i okretanje torbe napoačke da bi pronašli ono što tražimo?
Želim sa vama da podelim nekoliko saveta za bolje organizovanje i snalaženje u sopstvenoj torbi.
Prvo što je potrebno jeste da stvorite sebi naviku “čišćenja“ torbe. Barem jednom nedeljno. Izbacite sve papiriće od čokoladica, račune, ostatke pakovanja žvaka, ceduljice, prazne flasice vode, prazne paklice…
Smeće se ne baca nigde drugo osim u kantu za odpatke. Torba nije kanta za otpatke, ona je odraz ličnosti i zato se potrudite da bude čista i uredna.
Povremeno je potrebno i izbaciti sve stvari kako bi usisali unutrašnjost torbe jer se na dnu, kao što i sami znate nalazi mnogo mrvica i prašine.
Kako možemo organizovati sadržaj u torbi:
Rasporediti stvari po džepovima torbe, ako ih nema dovoljno nije smak sveta. Na primer šminka i ostale stvari za negu koje se svakog dana koriste se mogu nalaziti u manjem neseseru koji staje u torbu. Olovke i hemijske u pernici. Ako imamo dosta paprira od važnosti možemo ih uredno poređati u manju fasciklu, tako ćemo izbeći konfuziju u torbi.
Novac držite u novčaniku, a kartice u posebnoj futroli namenjenoj za njih. Razdvojte lična dokumenta, novac i kartice, ovo je odlična preventiva za slučaj da lopov zavuče ruku u vašu tašnu. Prevarite potencijalnog lovca.
Sve što je potrebno za red u torbi jeste da nepotrebno izbacimo, ono manje potrebno odvojimo od onog što non stop vadimo iz tašne. Bespotrebno stavljanje stvari u torbu nam neće pomoći, ali hoće učiniti da nas rame zaboli od težine. Minimalizam je glavna stvar za održavanje reda, što manje to bolje i lakše kako za naše ruke, tako i za bolje snalaženje.
Tablet ili laptop neka imaju svoju određenu fotrolu. Sitne stvarčice ( slušalice, bombone, žvake…) bi bilo dobro staviti u kutijice neke drečave i privlačne boje.
Red u torbi smanjuje stres naročito kada smo u situaciji da iz nje brzo moramo da izvadimo potrebno.
Moja kancelarija je pokretna. Priroda posla je takva da mogu raditi svuda i baš zato sam podelila sadržaj na privatno i poslovno. Dakle imam dve torbe. U jednoj stoje sve stvari za posao, a u drugoj se nalaze lične stvari koje svakodnevno koristim. Na taj način sam odvojila poslovno od privatnog. I u svakom trenutku znam gde šta stoji. Uvek nosim obe sa sobom, zato što nikad ne znam da li će i kada će poslovno zatrebati. Za moj problem je to bilo jedino rešenje.
Razmislite i organizujte sadržaj u svojoj torbi prema ličnim potrebama i načinu života, tako da uvek iz prve možete izvaditi iz nje ono što vam je u datom trenutku potrebno.
MK